دانلود کتاب تحقیق نمونه سوالات دانشگاه و دبیرستان گزارش کارآموزی پروژه مقاله پاورپوینت پایان نامه
آخرین محصولات فروشگاه

اطلاعیه فروشگاه

فروش انواع تحقیق مقاله پروژه گزارش کارآموزی پاورپوينت پایان نامه نمونه سوالات دانشگاه و دبیرستان شماره تماس جهت پشتيباني قبل و بعد از خريد 09196743643 تلگرام علي طاهري با تشكر از خريدتان..... در صورتی که ایمیل ندارین از ایمیل cafenet.zanjan@gmail.com استفاده نمائید.با توجه به تغییرات ایجاد شده در بانک ملی خرید زیر 5000 تومان توسط کارت بانک ملی امکان پذیر نیست برای خرید های زیر 5000 تومان لطفا از کارت های بانک های دیگر استفاده نمایید.

ترجمه Organizational culture and intellectual capital

ترجمه Organizational culture and intellectual capital

مقاله انگليسي همراه با ترجمه

فرهنگ سازمانی و سرمایه فکری: یک مدل جدید

Organizational culture and intellectual capital
a new model

 

چکیده:

1- مقدمه

2- مفهوم فرهنگ سازماني

3- تحديد حدود و جايگاه فرهنگ در  الگوهاي اصلي بررسي سرمايه فكري

1-3. الگوي كاپلان و نورتون: نمره متعادل

 3-2. ناور اسكانديا

1-2-3. ساختار الگو

3-3.  دلایل تكنولوژي

4-8. الگوي بانك شاهنشاهي كانادا

2-4-3. جايگاه فرهنگ در الگوي فوق

5-3. نشانگر دارايي هاي غير ملموس

6-3. الگوي دانشگاه وسترن اونتاريو

7-3. الگوي ذهني

4- اهميت فرهنگ به عنوان يك هسته مركزي در بررسي سرمايه فكري

1-4- الگوي پيشنهادي

نتيجه گيري

فرهنگ سازمانی و سرمایه فکری
فرهنگ سازمانی و سرمایه فکری

Abstract

Purpose – The purpose of this study is to examine the connection between the concepts of organizational culture and intellectual capital to enable the proposal of a model to measure intellectual capital. This model highlights culture as an essential component of intellectual capital.

Design/methodology/approach – The study begins with an analysis of the connection between the concepts of organizational culture and intellectual capital. It then examines the principal models that are used to measure intellectual capital, focusing on their structure and the location of culture. The importance of this capital for organizations is emphasized.
Findings – The paper proposes a new model to measure intellectual capital. This model considers culture as the central nucleus around which the remaining integrated capitals configure. The importance of cultural capital is seen within organizations at two levels: the national culture; and the culture of the organization. These are essential features, and give internal logic to the proposed model.

Originality/value – The models of measurement of intellectual capital lack an internal logic which would synchronize the elements with the variables employed when characterizing intellectual capital as a body. There is a tendency to consider each of the elements or capitals mentioned as independent, without a nexus existing to connect them. This paper centres on the search for the stated internal logic and for the consideration of culture as a key element in this. This gives a new focus to the role that is played by the configuration of intellectual capital in each enterprise.

Keywords Organizational culture, Intellectual capital, Modelling Paper type Research paper

 

چکیده:

هدف – هدف اين تحقيق بررسي ارتباط بين مفاهيم فرهنگ سازماني و سرمايه فكري است تا پيشنهاد يك الگو را قادر به بررسي سرمايه فكري نمايد. اين الگو فرهنگ را به عنوان يك جزء لازم از سرمايه فكري معرفي مي نمايد.

طراحي / روش شناسي/ شيوه- مطالعه با تحليلي از رابطه بين مفاهيم فرهنگ سازماني و سرمايه فكري آغاز مي شود. سپس الگوهاي اصلي مورد استفاده در بررسي سرمايه فكري را تحليل مي نمايد، در حاليكه تمركز آن بر ساختار آنها و جايگاه فرهنگ مي باشد. اهميت اين سرمايه براي سازمان ها مورد تاكيد قرار دارد.

يافته ها – مقاله، الگويي جديد براي بررسي سرمايه فكري پيشنهاد مي نمايد. اين الگو فرهنگ را به عنوان هسته مركزي در نظر مي گيرد كه سرمايه هاي متجمع در حول آن شكل مي گيرند. اهميت سرمايه فكري در سازمان هايي در دو سطح مشاهده مي شود: فرهنگ ملي و فرهنگ سازمان اينها اشكال لازم مي باشند و بينشي دروني به الگوي پيشنهادي مي دهند.

اصليت/ ارزش – الگوهاي بررسي سرمايه فكري، فاقد منطق دروني هستند كه عوامل را با متغيرهاي مورد كاربرد به هنگام معرفي سرمايه فكري به عنوان يك بدنه، تطابق مي دهند. نوعي  تمايل وجود دارد كه هر كدام از عوامل يا سرمايه هاي مذكور را به طور مستقل و بدون نياز به مرتبط ساختن آنها، در نظر مي گيرد. اين مقاله تمركز خود را بر جستجوي منطق دروني ذكر شده و در نظر گرفتن فرهنگ به عنوان يك عامل كليدي در آن متوجه مي سازد. اين كار تمركز جديدي بر نقش ايجاد مي نمايد كه به واسطه تجمع سرمايه فكري در هر واحد تجاري ايفا مي گردد.

 

دانلود رايگان اصل مقاله به زبان انگليسي

download

لطفاً براي دانلود ترجمه مقاله، فرهنگ سازمانی و سرمایه فکری محصول را خريداري و دانلود نمائيد...

تشكر از خريدتان


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
48_602837_9871.zip368.4k





پرفروش ترین محصولات