دانلود کتاب تحقیق نمونه سوالات دانشگاه و دبیرستان گزارش کارآموزی پروژه مقاله پاورپوینت پایان نامه
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات

اطلاعیه فروشگاه

فروش انواع تحقیق مقاله پروژه گزارش کارآموزی پاورپوينت پایان نامه نمونه سوالات دانشگاه و دبیرستان .... با تشكر از خريدتان..... در صورتی که ایمیل ندارین از ایمیل cafenet.zanjan@gmail.com استفاده نمائید.با توجه به تغییرات ایجاد شده در بانک ملی خرید زیر 5000 تومان توسط کارت بانک ملی امکان پذیر نیست برای خرید های زیر 5000 تومان لطفا از کارت های بانک های دیگر استفاده نمایید.

رسانه، ابزار جنگ نرم مطالعه موردی جنگ رسانه‌ای علیه ایران

رسانه، ابزار جنگ نرم مطالعه موردی جنگ رسانه‌ای علیه ایران

رسانه، ابزار جنگ نرم

مطالعه موردی جنگ رسانه‌ای علیه ایران

 

چکیده

مقدمه

جنگ نرم

عدم تقارن در جنگ نرم

شاخص‌‌های جنگ نرم

جنگ نرم رسانه‌ای علیه ایران

مأموریت پنتاگون در جنگ رسانه‌ای علیه ایران

مطالعه انواع رسانه‌های مؤثر در جنگ نرم رسانه‌ای

آسیب‌پذیری ساختار رسانه‌ای در ایران

راهبردهای مقابله با جنگ نرم رسانه‌ای

نتیجه‌گیری

منابع

 

چکیده

امروزه کاربرد جنگ، تنها به استفاده از ابزارهایی با ابعاد سخت و ملموس‌ محدود نیست، بلکه ابزارهای کاربردی جدیدی وارد محیط عملیاتی شده‌اند که دارای ماهیتی نرم‌افزارانه و تأثیرگذاری بیشتر هستند. یکی از ابزارهایی که امروزه در زمان جنگ و حتی پیش از آن به کمک استراتژیست‌ها و جنگ‌سالاران آمده است، نظام رسانه است. رسانه‌ها به مثابه یک تیغ دو لبه‌اند که از یک سو با بُعد مثبت و ایجابی کارویژه‌هایی همچون اطلاع‌رسانی، آگاهی و آموزش‌های مدنی را تسهیل می‌کنند، و از سوی دیگر با بعد سلبی در جنگ نرم رسانه‌ای و جنگ‌های نوین بین‌المللی برای بحران‌سازی، تنش و تفوق بر اذهان و تسخیر قلب‌های ملت‌ها به‌ کار می‌روند. با ورود به عصر”امپریالیسم رسانه‌ای” و”هژمونی کارتل‌های رسانه‌ای”، بر اهمیت رسانه‌ها در دستیابی به اهداف، دوچندان افزوده شده است و این توانایی رو به پیشرفت با اهداف نظامی همنشین شده است و بُعدی جدید از جنگ را تحت لوای “مدیاوار” یا جنگ رسانه‌ای پدید آورده است. امروزه از این روش، یعنی جنگ رسانه‌ای برای حمله به ایران استفاده می‌شود. از آنجا که دشمنان در تجربه‌های تهاجمی خویش، بارها با شکست مواجه شدند- نمونه آن هشت سال دفاع مقدس(جنگ تحمیلی) است – به سوی جنگ‌های نوین روی آوردند که در این مسیر، نظام رسانه پیشگام بوده است. پژوهش حاضر با هدف توسعه‌ای و شناخت این تهدیدات رسانه‌ای به دنبال پاسخ‌گویی به سؤال‌های زیر است: جنگ نرم رسانه‌ای چیست؟ جنگ نرم رسانه‌ای علیه ایران چگونه است؟ راهبردهای مقابله با جنگ رسانه‌ای علیه ایران چیست؟

واژگان کلیدی: رسانه، جنگ رسانه‌ای، جنگ نرم.

 

نوع فایل: word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: ۲۷

 

لطفاً برای مشاهده متن کامل تحقیق رسانه، ابزار جنگ نرم  محصول را خریداری و دانلود نمائید

تشکر از خریدتان


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
246_754760_8694.zip1.2 MB





ناگفته‌های جنگ

ناگفته‌های جنگ ناگفته‌های جنگ    ۱) کمک‌هاى اعراب کمک هاى میلیاردى اعراب به صدام در جنگ علیه ایران لایه های پنهان (هشت سال دفاع مقدس)   ۲) کمک‌های تسلیحات نظامی شوروی بزرگترین تأمین کننده نیازهای تسلیحاتی عراق انگلستان و ساخت شبکه پناهگاه های زیر زمینی برای صدام فرانسه و فروش جنگنده های میراژ مصر کانالی برای فروش تسلیحات ناتو   ۳) کمکهای هسته ای و سلاحهای غیر متعارف همکاری ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,000 تومان

بازشناسی جنگهای ميکروبي

بازشناسی جنگهای ميکروبي بازشناسی جنگهای میکروبی   فهرست مطالب بازشناسی جنگهای  میکروبی از تسلیحات شیمیایی چه می دانید؟ نقش دانش شیمی در زمینه تسلیحات شیمیایی  آشنایی با عوامل شیمیایی (عوامل اعصاب) آشنایی به عوامل شیمیایی: سیانوژن‌ها Vx یکی از پرقدرت ترین سموم اعصاب است آسیب های شیمیایی چشم عوارض تنفسی گاز خردل     بازشناسی جنگهای  میکروبی نماد خطرات میکروبی جنگ بیولوژیک که به آن ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,000 تومان
پرفروش ترین محصولات