دانلود کتاب تحقیق نمونه سوالات دانشگاه و دبیرستان گزارش کارآموزی پروژه مقاله پاورپوینت پایان نامه
آخرین محصولات فروشگاه
محبوبترین محصولات

اطلاعیه فروشگاه

فروش انواع تحقیق مقاله پروژه گزارش کارآموزی پاورپوينت پایان نامه نمونه سوالات دانشگاه و دبیرستان شماره تماس جهت پشتيباني قبل و بعد از خريد 09196743643 تلگرام علي طاهري با تشكر از خريدتان..... در صورتی که ایمیل ندارین از ایمیل cafenet.zanjan@gmail.com استفاده نمائید.با توجه به تغییرات ایجاد شده در بانک ملی خرید زیر 5000 تومان توسط کارت بانک ملی امکان پذیر نیست برای خرید های زیر 5000 تومان لطفا از کارت های بانک های دیگر استفاده نمایید.

مدیریت رفتار سازمانی

مدیریت رفتار سازمانی

مدیریت رفتار سازمانی

 

فهرست مطالب:

فصل اول: کلیات

فصل دوم: ادراک

فصل سوم: یادگیری

فصل چهارم: انگیزش

فصل پنجم: هدفگذاری

فصل ششم: ارزش و نگرش

فصل هفتم: تحلیل مراوده ای

فصل هشتم: گروه و پویایی گروهی

فصل نهم: رهبری

فصل دهم: ارتباطات

فصل یازدهم: تغییر و تحول سازمانی

فصل دوازدهم: فرهنگ سازمانی

فصل سیزدهم: تعارض سازمانی

فصل چهاردهم: قدرت و سیاست در سازمان

فصل پانزدهم: رضایت شغلی

فصل شانزدهم: رفتار شهروندی سازمانی

فصل هفدهم: آشنایی با قانون رسیدگی به تخلفات اداری

 

 رفتار:

فعالیت ها و اعمال قابل مشاهده مانند راه رفتن، صحبت کردن و … را رفتار گویند.

تعریف رفتار سازمانی:

۱- دانشی که به مطالعه رفتار فرد،گروه و سازمان می پردازد.

۲- استیفن رابینز رفتار سازمانی را رشته ای علمی – پژوهشی می داند که در آن اثراتی بررسی می شود که افراد، گروه و سیستم های سازمانی بر رفتار فرد در درون سازمان دارد با هدف اثربخشی سازمان.

صاحبنظر علوم رفتاری کیست:

کسی که بتواند عمل و رفتار دیگران را شناخته، رفتار آن را هدایت و کنترل و در صورت نیاز تغییر دهد.

هدف از مطالعه رفتار سازمانی:

۱- شناخت رخدادها

۲- تشریح علل رخدادها

۳-کنترل وضعیت ها طوری که رفتار مطلوب تداوم و رفتار نامطلوب تکرار نشود.

آیا رفتار قابل پیش بینی هست؟

بستگی به موقعیت دارد.بدین معنی که در مکانها و موقعیت های که تابع نوعی نظم و سازمان یافته هستند رفتار قابل پیش بینی است مانند توقف رانندگان در مقابل چراغ قرمز یا بالا بردن دست از ناحیه دانشجو برای سوال پرسیدن در کلاس.

سطوح تجزیه و تحلیل رفتار سازمانی:

۱- سطح فردی

۲- سطح گروهی

۳- سطح سازمانی

رشته های علمی اثر گذار بر رفتار سازمانی:

– روانشناسی( در مباحثی مانند یادگیری، انگیزش، ادراک، آموزش، رضایت شغلی، ارزیابی)

– جامعه شناسی( در مباحثی مانند پویایی گروه، ارتباطات، سلسله مراتب اداری، رفتار بین افراد)

– روانشناسی اجتماعی( در مباحثی مانند تغییر رفتاری، فرایند های گروهی، تصمیم گیری گروهی)

– مردم شناسی( در مباحثی مانند ارزشهای قیاسی، رفتار قیاسی، تجزیه و تحلیل متقابل فرهنگ ها، فرهنگ سازمانی، محیط های سازمانی).

– علوم سیاسی( در مباحثی مانند تعارض، سیاست های درون سازمانی، قدرت)

 

نوع فایل: word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: ۸۳

 

لطفاً برای مشاهده متن کامل تحقیق مدیریت رفتار سازمانی محصول را خریداری و دانلود نمائید

لینک دانلود بعد از خرید نمایش داده شده و به ایمیلتان ارسال می‌شود

با اطمینان خرید کنید

تشکر از خریدتان


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
357_762245_5347.zip186.6k





سازمان متمركز بهتر است يا سازمان نامتمركز

سازمان متمركز بهتر است يا سازمان نامتمركز سازمان متمرکز بهتر است یا سازمان نامتمرکز   فهرست مطالب: مقدمه چکیده ماهیت تمرکز اهداف تمرکززدایی عوامل مؤثر در تمرکز ضرورت تفویض اختیار تمرکز و عدم تمرکز واقعی و ذهنی مقتضیات تمرکز و عدم تمرکز محاسن تمرکز محاسن عدم تمرکز معایب تمرکز معایب عدم تمرکز تمرکززدایی منابع   سازمان متمرکز بهتر است یا سازمان نامتمرکز با دلیل: مقدمه     سازمانی که در آن اغلب اختیارات تصمیم&zwn ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,000 تومان

روش ساخت و معماري و نوع مصالح در مناطق سرد و كوهستاني

روش ساخت و معماري و نوع مصالح در مناطق سرد و كوهستاني روش ساخت و معماری و نوع مصالح در مناطق سرد و کوهستانی   فهرست مطالب: ویژگی‌های بومی و فرم بنای مناطق سرد ویژگی معماری ایران در مناطق کوهستانی نوع مصالح در مناطق سرد و کوهستانی     ویژگی‌های بومی و فرم بنای مناطق سرد · استفاده از پلان‌های متراکم و فشرده. · به حداقل رساندن سطح خارجی در برابر حجم مورد پوشش. · ساختمان‌های دارای حیاط مرکزی و درون& ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,000 تومان

تعريف Mission و Vission و تفاوت آنها

تعريف Mission و Vission و تفاوت آنها تعریف Mission و Vission و تفاوت آنها   فهرست مطالب: چشم انداز چیست، مأموریت چیست؟ ۱.  ایجاد چشم انداز: ۲- تبیین چشم انداز: ۳- الگوسازی چشم انداز: پیامدهای چشم انداز فواید طراحی چشم انداز مناسب و اثربخش رهبران کارآفرین مأموریت چشم انداز (VISION) ماموریت (Mission) جمع بندی   چشم انداز چیست، مأموریت چیست؟ بعضی از سازمان‌ها اول وضع موجود را نگاه می‌کنند بعد آینده را طراحی می&z ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,000 تومان

اهميت مديريت

اهميت مديريت اهمیت مدیریت   فهرست مطالب: مقدمه مدیریت و مدیران سطوح مدیریت سطح عملیاتی (‌سرپرستی) سطح میانی سطح عالی منبع   اهمیت مدیریت   مقدمه اهمیت مدیریت به حدی است که در هنگام مواجهه با بحران رهبری، بنیان‌گذاران واحدهای بازرگانی و صنعتی، با جذب مدیران توانمند، زمینه را برای آغاز دوره تکامل بعدی، یعنی رشد از طریق هدایت، فراهم می‌آورند. بسیاری از صاحب‌نظران موفقیت و شکس ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,000 تومان
پرفروش ترین محصولات