دانلود کتاب تحقیق نمونه سوالات دانشگاه و دبیرستان گزارش کارآموزی پروژه مقاله پاورپوینت پایان نامه
آخرین محصولات فروشگاه

اطلاعیه فروشگاه

فروش انواع تحقیق مقاله پروژه گزارش کارآموزی پاورپوينت پایان نامه نمونه سوالات دانشگاه و دبیرستان شماره تماس جهت پشتيباني قبل و بعد از خريد 09196743643 تلگرام علي طاهري با تشكر از خريدتان..... در صورتی که ایمیل ندارین از ایمیل cafenet.zanjan@gmail.com استفاده نمائید.با توجه به تغییرات ایجاد شده در بانک ملی خرید زیر 5000 تومان توسط کارت بانک ملی امکان پذیر نیست برای خرید های زیر 5000 تومان لطفا از کارت های بانک های دیگر استفاده نمایید.

ارزشیابی کیفی (توصیفی) و تفاوت آن با دیگر انواع ارزشیابی

ارزشیابی کیفی (توصیفی) و تفاوت آن با دیگر انواع ارزشیابی

ارزشیابی کیفی (توصیفی)
و تفاوت آن با دیگر انواع ارزشیابی

 

فهرست مطالب :

مقدمه     ۱

چکیده  ۲

ارزشیابی ۳

مواردی که در ارزشیابی ها باید رعایت کرد  ۴

دسته بندی ارزشیابی های آموزشی   ۵

اهمیت ارزشیابی تکوینی   ۵

فوائد ارزشیابی تکوینی  ۶

چه موقع ارزشیابی معتبر است   ۷

ارزشیابی توصیفی   ۸

کاربرد ارزشیابی توصیفی  ۹

ابزارهای ارزشیابی توصیفی  ۱۰

معیارهایی برای ارزشیابی  پوشه ای   ۱۱

پروژه   ۱۳

چگونگی ارائه یک پروژه   ۱۳

سنجش عملکرد   ۱۵

هدف از سنجش عملکرد  ۱۵

انواع آزمون های عملکردی  ۱۶

نتیجه گیری   ۱۹

پیشنهاد   ۲۰

منابع   ۲۱

پی نوشت   ۲۲

مقدمه:

به‌عنوان معلم باید عمیقاً باور داشته باشیم که هر دانش‌آموز قابلیت رشد و یادگیری را دارد به‌شرط آنکه ما ابزارهای سنتی ارزشیابی را که بدون توجه به تفاوت‌های فردی، فقط به دنبال نقطه‌ضعف‌هاست رها کنیم و ابزاری بسازیم که توانایی‌ها را شناسایی کند و به دانش‌آموز اعتمادبه‌نفس بخشد و زمینه را به‌گونه‌ای مهیّا کنیم که نمره گرایی از بین برود و معلم و دانش‌آموز و اولیا همه به دنبال کیفیت کار باشند نه کمیت.

بسیاری از معلمان نگران اتمام برنامه‌های درسی خود هستند بدیهی است بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری و اجرایی در تولید این نگرانی نقش عمده دارند و باعث افت کیفی کار آنان می‌شود. برای رفع این نگرانی باید چاره‌اندیشی کرد تا کیفیت فدای کمیت نشود.[۱] [۱]

چکیده:

در این مجموعه سعی شده که نگاهی کوتاه و گذرا در ارزشیابی کیفی یا توصیفی داشته باشیم و تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم همکارانی را که با این ارزشیابی آشنایی ندارند و یا ابزار و روش‌ها را نمی‌دانند تا حدّی یاری دهیم.

 در این مباحث ابتدا در خصوص ارزشیابی و اهداف آن و اعتبار و اهمیت ارزشیابی سخن به میان آمده و دسته‌بندی ارزشیابی‌ها را داریم و با توجه به اهمیت ارزشیابی تکوینی و ارتباط داشتن این ارزشیابی با ارزشیابی توصیفی سعی شده تا اهداف و اهمیت ارتباط آن بیان شود.

بعدازاین موارد به بررسی ارزشیابی کمّی و کیفی و تفاوت آن‌ها و ارزشیابی توصیفی و کاربرد و ابزارهای آن صحبت شده و راهکارهای مناسب جهت چگونگی استفاده از ابزارها و نتایج حاصل از ارزشیابی توصیفی ارائه‌شده است.

نوع فایل: word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات: ۲۸

 .

لطفاً برای مشاهده متن کامل تحقیق ارزشیابی کیفی (توصیفی) و تفاوت آن با دیگر انواع ارزشیابی محصول را خریداری و دانلود نمائید

لینک دانلود بعد از خرید نمایش داده شده و به ایمیلتان ارسال می‌شود

با اطمینان خرید کنید

تشکر از خریدتان


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
389_765079_3609.zip64.3k





تحقیق در خصوص تأثیر سطح اقتصاد خانواده بر گرایش به مواد مخدر در بین زندانیان ندامتگاه نیشابور

تحقیق در خصوص تأثیر سطح اقتصاد خانواده بر گرایش به مواد مخدر در بین زندانیان ندامتگاه نیشابور تحقیق در خصوص تأثیر سطح اقتصاد خانواده بر گرایش به مواد مخدر در بین زندانیان ندامتگاه نیشابور   فهرست مطالب: تقدیر و تشکر سرمقاله مسئله تحقیق: مفاهیم تعریف شده در مسئله و موضوع تحقیق: اهمیت و ضرورت تحقیق: اهداف تحقیق: الف:هدف کلی ب: اهداف جزئی: فرضیات تحقیق: متغییرهای تحقیق: جامعه آماری در تحقیق: نمونه فرم سوالات مورد آزمون : نتایج حاصل از بخش توصیفی داده ها و نمودارهای آماری : قرار داد آماری ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

ارزشیابی پیشرفت تحصیلی (کیفی–یادگیری)

ارزشیابی پیشرفت تحصیلی (کیفی–یادگیری) ارزشیابی پیشرفت تحصیلی (کیفی–یادگیری)   فهرست مطالب : مقدمه    ۱ چکیده ۵ اهداف ۳ ارزشیابی تحصیلی  ۶ سه عنصر اصلی در آموزش وجود دارد  ۶ ارزشیابی پیشرفت تحصیلی  ۷ اصول و مفاهیم قابل تأکید در ارزشیابی  ۸ جایگاه و نقش ارزشیابی پیشرفت تحصیلی د رآموزش و یادگیری فرآیند – مدار ۹ ویژگی ارزشیابی فرآیند – مدار  ۱۰ آشنایی با پاره ای از مفاهیم ارزش ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

من در مدرسه چه حق‌ و حقوقی دارم؟

من در مدرسه چه حق‌ و حقوقی دارم؟ من در مدرسه چه حق‌وحقوقی دارم   فهرست مطالب: حقوق دانش‌آموز حق بازی حق توجه و محبت حق نشاط و شادی  حق عدالت گری حق تحصیل حق بیان و اظهارنظر حق احترام حق بهداشت فضای بهداشت مدارس حق داشتن وسایل و امکانات تحصیل   حقوق دانش‌آموز حقوق به مجموعه قواعد و مقررات حاکم بر جامعه گفته می‌شود و حقوق کودک را نیز می‌توان این‌گونه بیان کرد: مجموعه قواعد و مقررات بین ک ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان
پرفروش ترین محصولات